Jag lever :P

Jaa nu var det sjukt längesen jag uppdatera I know :P Men det har varit mycket plugg å allt sånt, sen har jag inte orkat ladda upp nåt, för jag har typ inga nya bilder. Har fortfarande ingen inspiration till fotandet, men det blir väl bättre snart hoppas jag :D
På torsdag är det ROMME:D:D OH YEAH SKA BLI AWESOME :D!
Livet rullar väl på annars som det ska =) Fast utan drömprinsen men han kommer väl antar jag, har en kille i kikaren iaf så får se hur det blir med det :P

Puss å kram på er :)<3

En väldigt gammal bild, jag tror den är från januari-08 ;)
Hanna om du läser min blogg, remember =)?<3

Kommentarer
Postat av: Zta

hihih satsa och våga hoppa så kommer han att falla för din otroliga charm :D han finns där jag vet och satsa på honom nu han verkar fett snygg och schyst :D

2010-02-19 @ 17:33:23
URL: http://fnatte.blogg.se/
Postat av: Kreey

Hihiii naaw :D Jaa jag ska göra mitt bästa, synd bara att det är en gång i veckan man ser honom :P Hah han är en riktig heting enligt mig ;D

<3

2010-02-20 @ 11:17:04
URL: http://kreey.blogg.se/
Postat av: Louise

FINALLY!

2010-02-23 @ 03:23:28
Postat av: felicia

Har jag hört talas om honom ? <3

2010-02-27 @ 13:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0