Taket ramlar ner :O!

Nu är det sportlov så nu borde ju jag hinna med att uppdatera lite:P Fast nu är de flesta borta oxå men ni kollar väl kanske sen ;) Hoppas alla har det super :D

En liten rolig grej som hände igår:

Det är natt och alla i min familj vaknar av ett ovanligt högt och konstigt ljud som avslutas med en stark duns.
Pappas första tanke, "Taket ramlar ner :O!, Jag måste rädda Kristina!", Han är precis påväg in i mitt rum då mamma säger, men det var bara snön som ramla ner från taket ;)
Jag själv ligger i mitt rum helt stilla för jag trodde det var någon som sköt utanför, det lät så iaf, jag vågar inte titta ut genom fönstret :P Haha lite kul var det när jag fick höra att pappa trodde taket skulle ramla ner på oss, ofta det händer liksom :P


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0